Tuesday 5 June 2012

Frilly


I got this dress on sale from H&M last year and to be honest didn't wear it once. But dug it out last week and turned out that it makes great dress for my expanding bump. Hope it will get nice and hot at some point so I can actually wear it outside.


Te sukienke kupilam w zeszlym roku na przecenie w H&M i nie zalozylam jej ani razu. Ale "odkopalam" ja tydzien temu i okazalo sie, ze jest to swietna sukienka na moj rosnacy brzuch. Mam tylko nadzieje, ze niedlugo zrobi sie cieplutko na dworze...



 
Those pics were "directed" by my daughter and I found it really hard to keep straight face :) Oh, and these shoes. I am this close to chopping off those frills from the ankle tie. Should I?


Te zdjecia byly "rezyserowane" przez moja corke, wiec bardzo trudno bylo mi nie wybuchac smiechem co 2 sekundy :) 
A co do tych butow - jestem bardzo blisko odciecia fredzelkow od wiazan na kostkach. Powinnam sie brac za nozyczki?








Dress H&M, Shoes TKMaxx, Bag Dorothy Perkins


xxx
K

No comments:

Post a Comment